Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego moda?

Mam 15 lat i temat świata mody zawsze wzbudzał we mnie entuzjazm. Już od najmłodszych lat ukradkiem zabierałam mamie sukienki, szpilki i kosmetytki. Wtedy wyobrażałam sobie jakbym była sławną modelką, która ma mnóstwo sesji, wybiegów i wyjazdów za granice, by realizować modowe marzenia. Tak juz zostało do dzisiaj, czytam dużo czasopism i wyszukuje trendy na dany sezon. Mój blog będzie prowadzony swobodnie i "na luzie". Będę się dzielić z wami m.in. moimi stylizacjami. 
W następnym poście opowiem wam o trendach, które będą dominowały jesienią 2018.
Pozdrawiam i do zobaczenia! ❤

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wprowadzenie

Witam serdecznie, nazywam się Paszkowska Patrycja i bedę prowadzić tego bloga nt. MODY.  Chciałabym zachęcić wszystkich do odwiedzenia tej o to strony, ponieważ posty będą prowadzone systematycznie oraz bedę wkładać w nie całą siebie. Do zobaczenia niebawem!  https://pixabay.com/pl/manekin-moda-kobiet-odzie%C5%BC-312526/